2010. június 17., csütörtök

Fejlesztő játékok - koordináció, térlátás

Ez egy mágneses játék, ami egy fa labirintus, 2 fém golyóval benne, plexi lappal lefedve. A játékhoz van rögzítve 2 mágneses ceruza is.
Játék menete: kicsiknek egy kézzel, nagyobbaknak 2 kézzel kell végigvezetniük a golyót, golyókat a pálya közepéig.
Játék célja: a finommozgás és az íráskészség fejlesztése. Fejlődik a gyerek szem-kéz koordinációja, térlátása, irányérzékelése, pontossága és logikája is.

Máté nagyon élvezte a játékot. Persze Ő még teljes átéléssel, törzskörzéssel, fejkörzéssel, kinyújtott nyelvvel csinálta...DE SIKERÜLT NEKI.

Kíváncsi leszek a lányokra, megy majd-e Nekik két kézzel is.



Ez a békás játék egy logikai társasjáték. Igazából egy személy is játszhatja, meg kettő is felváltva.
Lényege: a középső üres helyre kell először ugrani, de úgy, hogy egy békát átugorjuk. Így az a béka már ki is esett a játékból. Le kell venni a tábláról.
A vonalak segítenek abban, hogy merre lehet átugrani a békákat.

Így álltunk 2 lépés után... ugye egyre több üres hely lesz, egyre több helyre lehet ugrálni.
De a cél, hogy csak 1 béka maradjon a táblán. Mátéval játszottam 2 menetet, de Nekünk sajna 3 békuci is vigyorgott, akik már sakkban voltak, vagyis nem voltak úgy egymás mellett hogy át tudjuk ugrani a másikat.
Ez a játék is fejleszti a szem-kéz koordinációt, a logikát és a térlátást.
Létezik a neten is ez a játék, Én sokat játszottam vele régen, mert dühített mikor nem nyertem, és mindig újra kezdtem....
Ez a lépegető játék szintén hasznos játék lehet. Fejleszti a kéz-láb koordinációt és az egyensúlyozási készséget.
Máté még kicsit nehéznek tartotta, de szerintem ha belejön, akkor nem lehet majd elvenni tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése